Welcome to Gaia! ::

The Net Slum [a guild for .hack fans]

Back to Guilds

A guild for fans of the anime/game series, dot hack. 

Tags: dot hack, .hack//sign, .hack//G.U., .hack, skeeeeeeeeiiiiiiiittthhh 

Reply Fanart and Fanfiction
the dark secrets of .Hack *will update soon... maybe* Goto Page: [] [<] 1 2

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Is Elk hot?
  yes
  no
View Results

ichinose kaoru

PostPosted: Mon Aug 11, 2008 11:56 am
Griever is very nice. ^w^
I would do art for her if I could draw Wiseman, Piros, or Cubia... but sadly, I seem to be unable to draw any of them right now. ._____.
Who else does she like?  
PostPosted: Mon Aug 11, 2008 2:16 pm
argh. Well draw her MatsuxHaseo then.  

Misaki Haseo


ichinose kaoru

PostPosted: Mon Aug 11, 2008 2:17 pm
I will, next time I bother to play GU. -.- But I already finished the forest of pain...
I need another copy of Mutation. -.-;
and I smell candy.

You know, people don't appreciate it when you talk about then, FYI.  
PostPosted: Tue Aug 12, 2008 1:04 am
haha! Your Kaoru totally pwns mine XD I love your style!  

BloodStainedKnife


ichinose kaoru

PostPosted: Tue Aug 12, 2008 11:16 am
BloodStainedKnife
haha! Your Kaoru totally pwns mine XD I love your style!

Not really. =/ His hands are insanely big for his body, but I didn't fell like fixing it... I really, really liked your picture, Kaoru with long hair was kyuuute, but just not realistic. Stupid Japanese schools and their strict rules... >.> I'm just glad I wasn't old enough to start school when my family moved to America. Japanese schools are INSANELY tough. I'm sure I'd fail...
Ehehe, I tend to copy people's art with my own style a lot, I hope you don't mind. sweatdrop
My style changes very often, sometimes as much as three times a week. It's true, you can ask Haseo. It usually depends on what I'm reading. I was reading Gu+ and some other manga by CLAMP before I drew those, so that's why it kinda turned out CLAMP-ish. =/


Hey everyone, I need some requests! Someone ask me to draw something... and I'll do it for free... I love doing .Hack fanart... oh, anyone other than Misaki Haseo!! DD< No Whoreseo, I will not draw another thing you ask me to.  
PostPosted: Tue Aug 12, 2008 11:18 am
oh, and the Japanese won silver for men's gymnastics! WHOOOOHOOO!!!! URUCHIMARU-SAMA, YOU SAVED OUR ASSES!!!! heart heart heart heart heart  

ichinose kaoru


BloodStainedKnife

PostPosted: Tue Aug 12, 2008 2:23 pm
Haha, well I still prefer your picture way over mine. XD But thanks. =D

Anyway...hmm...I guess I could request something. XD Let's see...something really...really random.....

Wow! Okay. How about Elk X Endrance?...HAHAHA! It's almost as bad as Roxas X Sora, except Kaoru isn't Kaoru's Nobody XD It's just him. Soo...like...what would that make him? Haha! He'd be totally self-absorbed!
 
PostPosted: Tue Aug 12, 2008 3:13 pm
okay I'll get right on that. X3
...well, I'll get right on it after I finish drawing and coloring my gey school project. D<

Oh, and I have no clue what that'd make him... ummmm... *thinks* ...absolutely no clue. u.u  

ichinose kaoru


ichinose kaoru

PostPosted: Wed Aug 13, 2008 11:15 am
If you understand Spanish, pleeeeeease proofread this. And ignore the crappiness. >.<


Erase una vez, en un lejano pais, vivia una chico se llamaron Zelkova. Zelkova era el hijo del emperador del pais, y el era segundo en linea por el trono.

De repente una dia, el emperador estuvo muy enfermo. El llama su dos hijos a el. “Mis hijos,” El emperador dijo, “Yo conozco que vosotros sois Fuertes y competent chicos, pero temo que vosotros no ya sois listos hacer este responsibilidad. Pore so mandara vosotros en una busqueda. Por tres mesas, viajareis el capmo, y cuando vuelta, debereis decirme que lo es ser una buen lider. Si cual quiera de los dos de tu podais darme una buena respuesta, endtonces el sera el otro emperador.

Antes de ellos salieron, el emperador dijo que ellos pudio elegir un caballero del ejercito para proteger algo peligro en sus busquedas. El major hermano de Zelkova, Sakaki, elegio un caballero muy alto y fuerte. Zelkova elegio una mujer soldado se llamo Kaede. Zelkova sabio que ell aero simpatico y inteligente.

Entonces Zelkova pregunto Sakaki viajar con ellos para buscar por la respuesta juntos. Pero Saski era un gente muy malo, y no querio que Zelkova se convirtio en emperado. Sakaki dicio que, “No quiero ir en la busqueda contigo.”

Zelkova sentio muy triste, pero Kaede se dijo no debio abandoner. Entonces salieron.

Zelkova y Kaede viajaba por mucho tiempo, e ellos no pudio encontrar una respuesta. Ellos pregunataron muchas personas, pero nadie sabieron nada. Una dia, Zelkova vio un hombre se sentando al lado del rio.
Zelkova dicio, “Disculpame, senor. Puedes darme algun consejo?”
“Si, hijo.” El mayor gente dicio a Zelkova.
“Bueno, puedes decirme que lo es ser un buen lider?”
“Aye, lo es una pregunta muy dificil. Pero yo se la respuesta.”
“Di me, por favor.”
“Bueno, no puedo decirte.”
“Por que?”
“Debes lo enterarte.”
“Quizas el es correcto…” Zelkova creio. “Quizas eso es que mi padre tendria hacerlo.

Luego al noche, Zelkova y Kaede se relajaban en el campo. De repente un guerrero malo se ataco. Kaede lucho con el guerrero. Ella era muy valiente, y al final ella vencio el enemigo.
“Por favor, no me lastiman!” El malvado dijo.
Zelkova gSi, hijo.” El mayor gente dicio a Zelkova.
“Bueno, puedes decirme que lo es ser un buen lider?”
“Aye, lo es una pregunta muy dificil. Pero yo se la respuesta.”
“Di me, por favor.”
“Bueno, no puedo decirte.”
“Por que?”
“Debes lo enterarte.”
“Quizas el es correcto…” Zelkova creio. “Quizas eso es que mi padre tendria hacerlo.

Luego al noche, Zelkova y Kaede se relajaban en el campo. De repente un guerrero malo se ataco. Kaede lucho con el guerrero. Ella era muy valiente, y al final ella vencio el enemigo.
“Por favor, no me lastiman!” El malvado dijo.
Zelkova quiero acordar la paz, entonces el entablo Amistad con el guerrero, se llaman Haseo.

Zelkova, Kaede, u Haseo volvieron al castillo. Zelkova era muy feliz porque el pudio ver su padre antes de muerto. Pero de repente, Sakaki traiciono a Zelkova. El disparo una flecha a Zelkova. Fue cuando Kaede salto entre Zelkova y las fleches. A ella, Sakaki quedo mueta, pero Zelkova lloro y lamento que Kaede morio y que Sakaki traiciono el.

Haseo corrio al emperador, pero el llego tarde. Sakaki mato el emperador y robo el dinero del habitacion donde guarda el lesoro del castillo.

En fin, todo salio bien, porque Zelkova llucho con Sakaki y vencio. Todos los personas del reino celebraron la Victoria. Zelkova devino el emperador, y Sakaki fue al carcel. Pero, Zelkova todavia sentio triste porque Kaede moria. El hacio una estatua para ella, y dedico una fiesta para ella. Y por fin, Zelkova aprendo que lo es ser un buen lider.

FIN
 
PostPosted: Sun Aug 31, 2008 2:38 pm
Okay, I'm sorry everyone... but my good friend Ichinose Kaoru has left the guild so we'll no longer get to enjoy her wonderful art anymore. I'm sorry. I'll draw stuff for ya'll if you want in her place (be warned, I can't draw worth crap). >.<  

Misaki Haseo


mishcana

PostPosted: Thu Oct 16, 2008 10:04 am
Your drawings are quite nice ^_^  
Reply
Fanart and Fanfiction

Goto Page: [] [<] 1 2
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum