Welcome to Gaia! ::

Reply MAIN ((OOC))
Help in determining who is still active, all members please Goto Page: [] [<] 1 2 3

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

What is your favorite type of RP?
  Fantasy
  Reality
  Vampire
  Anything with Dragons!!
  Any type were I get to kill something, mwhaahhahahahhahahah!!
  RP? What in the hell is that?! Can you eat it?
  Why in the hell are you asking this NOW?! The Demon Ninja Lamas are going to kill us all!! RUN AWAY!!
View Results

Esoteric Anomaly

PostPosted: Sat Nov 21, 2009 10:23 pm
I'm brand new. I'll post more, soon! Just so you know~
 
PostPosted: Sun Nov 22, 2009 9:40 am
I love this place.... heart heart heart heart ninja heart heart heart pirate heart dramallama  

Yvansi


Elemental Paradisity

Dedicated Phantom

PostPosted: Sun Nov 22, 2009 11:14 am
Je suis là. Je pense que je serais considéré comme actif. J'ai commencé un jeu de rôle plutôt excentrique. J'espère que je suis considéré comme actif. Il s'agit de la guilde je participe le plus au. Si un jeu de rôle n'est pas suffisamment actif, je peux mettre plus si besoin est. Ceci est ma guilde préférée cependant. Je suis content de faire partie d'elle. Je vous remercie de m'avoir accepté, et merci à tous les membres de mon jeu de rôle. J'essaie de mettre le plus régulièrement possible. Si j'ai une absence prolongée, je vais essayer de laisser un avis. Je vous remercie pour votre temps.
 
PostPosted: Sun Nov 22, 2009 11:37 am
Elemental Paradisity
Je suis là. Je pense que je serais considéré comme actif. J'ai commencé un jeu de rôle plutôt excentrique. J'espère que je suis considéré comme actif. Il s'agit de la guilde je participe le plus au. Si un jeu de rôle n'est pas suffisamment actif, je peux mettre plus si besoin est. Ceci est ma guilde préférée cependant. Je suis content de faire partie d'elle. Je vous remercie de m'avoir accepté, et merci à tous les membres de mon jeu de rôle. J'essaie de mettre le plus régulièrement possible. Si j'ai une absence prolongée, je vais essayer de laisser un avis. Je vous remercie pour votre temps.

I also love French! xd xd xd xd  

Yvansi


Shiann433579

PostPosted: Mon Jun 28, 2010 1:34 pm
Captain Fox McCloud
The king has returned. xd

I feel like rping again since my summer job is over and I have gotten over wisdom teeth removal from last week. Hope there are no hard feelings for the absence.


Elvis is back?

LOL. I'm new, but I posted...  
Reply
MAIN ((OOC))

Goto Page: [] [<] 1 2 3
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum