Welcome to Gaia! :: View User's Journal | Gaia Journals

 
 

View User's Journal

LOL. Something i came up with.
LOL. as i said before.
[20:46] PHUUUCK faacee: k.
[20:46] PHUUUCK faacee: :3.
[20:46] elephanteats: ??
[20:46] elephanteats: hahaha
[20:46] PHUUUCK faacee: :3.
[20:46] elephanteats: u seem happy?
[20:46] PHUUUCK faacee: peepee :3.
[20:46] elephanteats: poo poo ;D
[20:46] PHUUUCK faacee: mk :3.
[20:47] elephanteats: ....o.o ur scaring me
[20:47] PHUUUCK faacee: why
[20:47] PHUUUCK faacee: :3.
[20:47] elephanteats: cauee all u do is that facee :3
[20:47] PHUUUCK faacee: oh i see :3.
[20:47] elephanteats: hahahah
[20:47] PHUUUCK faacee: aaa :3.
[20:47] elephanteats: why the samee facee?
[20:48] PHUUUCK faacee: idk :3.
[20:48] elephanteats: hahah
[20:48] elephanteats: mmkaays
[20:48] elephanteats: ohh guess what?
[20:48] PHUUUCK faacee: WHAT?!
[20:48] elephanteats: i got texting xD
[20:49] PHUUUCK faacee: you told me last week
[20:49] elephanteats: idid?
[20:50] elephanteats: hahah
[20:50] PHUUUCK faacee: yes
[20:50] PHUUUCK faacee: LOL
[20:50] elephanteats: ohh...lmao
[20:50] elephanteats: ohkaays
[20:50] elephanteats: well yeahhh
[20:50] elephanteats: i got texting xD
[20:51] PHUUUCK faacee: ...
[20:51] PHUUUCK faacee: LOLWUT
[20:51] elephanteats: soo...thanks for making me smile through my tears todaay ;D u the best
[20:51] PHUUUCK faacee: IKR.
[20:52] PHUUUCK faacee: >;3.
[20:52] PHUUUCK faacee: :3
[20:52] PHUUUCK faacee: :3
[20:52] PHUUUCK faacee: :3
[20:52] elephanteats: hahah
[20:52] PHUUUCK faacee: LOL.
[20:52] PHUUUCK faacee: asdflasrawr
[20:52] elephanteats: rawr? ohh hahah that brings back memories. roar <33
[20:52] PHUUUCK faacee: LMFAO,.
[20:52] PHUUUCK faacee: YAAh
[20:53] elephanteats: ohhmyninjaa i always see u everydaay..o.o weird huh? hey what religion are u if u arent catholic?
[20:53] PHUUUCK faacee: BUDDDDDHISTTT
[20:53] elephanteats: COOOL rlly?
[20:54] PHUUUCK faacee: yessssss
[20:54] PHUUUCK faacee: o_o
[20:54] elephanteats: so every sunday do u go to a buddhist temple and stuff? o.o i wanna know
[20:54] PHUUUCK faacee: LOLNO/
[20:54] elephanteats: ohh...
[20:54] elephanteats: hahaha
[20:54] PHUUUCK faacee: LMFAO.
[20:54] elephanteats: i thought u would.
[20:54] PHUUUCK faacee: (x
[20:55] PHUUUCK faacee: i saw you!!!!
[20:55] PHUUUCK faacee: omfg i saw you at the market!!!!
[20:55] PHUUUCK faacee: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
[20:55] elephanteats: ????
[20:55] PHUUUCK faacee: 12!@#!@#!@#!@3
[20:55] PHUUUCK faacee: 123!@#!@#!@
[20:55] elephanteats: when?
[20:55] PHUUUCK faacee: I SAW YOUUUUUUUU.
[20:55] PHUUUCK faacee: never.
[20:55] PHUUUCK faacee: :3.
[20:55] elephanteats: .......LMFAO
[20:55] PHUUUCK faacee: LOL.
[20:55] elephanteats: wtf?
[20:55] elephanteats: u very hyper todaay arent u?
[20:56] PHUUUCK faacee: Nopeee.
[20:56] PHUUUCK faacee: i was on firee at recess.
[20:56] PHUUUCK faacee: playing basketball(x
[20:56] elephanteats: ahhaha i didnt see u.
[20:56] PHUUUCK faacee:
[20:56] PHUUUCK faacee: I hit 6shots in a row!
[20:56] elephanteats: good job?
[20:56] PHUUUCK faacee: IKR.
[20:56] elephanteats: ahahah
[20:56] elephanteats: yupppp
[20:57] PHUUUCK faacee: ahaha
[20:57] elephanteats: GOSH todaay was soo suckish. we had to play inside at lunch
[20:57] elephanteats: even if it wasnt raining
[20:57] PHUUUCK faacee: ikrr
[20:58] elephanteats: but i lovee rain.
[20:58] elephanteats: rain is my favorite weather
[20:59] PHUUUCK faacee: LOL
[20:59] elephanteats: how bout u?
[20:59] PHUUUCK faacee: uhidk
[20:59] elephanteats: ;O
[21:00] elephanteats: hahah i hope it doesn rain tomorrow...we have pe tomorrow xD
[21:00] PHUUUCK faacee: LOL.
[21:00] PHUUUCK faacee: :3.
[21:00] PHUUUCK faacee: same.
[21:00] elephanteats: heey are u goin to join decatholon?
[21:01] PHUUUCK faacee: maybe
[21:01] elephanteats:
[21:01] elephanteats: u should it'll be fuuun
[21:01] elephanteats: and theeen we can fool around and stuff.
[21:01] PHUUUCK faacee: LOL
[21:02] elephanteats: especially at the likee the place where the smart ppl go on the floor to like compete but we just stay in the stands and cheer
[21:02] PHUUUCK faacee: LMFAO
[21:03] elephanteats: damn it aim crashed for a while
[21:03] elephanteats: sorry
[21:03] PHUUUCK faacee: LOLL
[21:03] elephanteats: sooo yeahh where was i? ohh yeahh yeahh we just do whatever we wnt in the stands
[21:04] PHUUUCK faacee: Lmao
[21:04] elephanteats: yeahh were u there last time?
[21:04] PHUUUCK faacee: nope
[21:04] elephanteats: ohh sucks
[21:05] PHUUUCK faacee: Lolhoww.
[21:05] elephanteats: u shoulda been there it was fuun. we had so much food ;D
[21:05] PHUUUCK faacee: Lolfatties
[21:05] elephanteats: yupppp
[21:05] elephanteats: hahah
[21:05] PHUUUCK faacee: LOL.
[21:05] elephanteats: and we just had fun, u should go into decatholon this year
[21:06] elephanteats: u and all ur other cooool buddies in 7th grade ;D
[21:06] PHUUUCK faacee: o_o
[21:06] PHUUUCK faacee: what
[21:06] PHUUUCK faacee: i was in decathlon last year.
[21:06] elephanteats: u were?
[21:06] elephanteats: weird. o.o
[21:06] PHUUUCK faacee: uhh yes?
[21:06] elephanteats: i didnt know
[21:06] PHUUUCK faacee: O_____O

[21:06] elephanteats: the only 7th graders i saw were trickk izabo amd alex g.
[21:06] PHUUUCK faacee: izabo?!
[21:06] PHUUUCK faacee: LOLOL.
[21:07] elephanteats: idk how u spell her name.
[21:07] PHUUUCK faacee: LMFAO
[21:07] PHUUUCK faacee: IZABOOO
[21:07] PHUUUCK faacee: AHAHAHAHAHAHHAA
[21:07] elephanteats: Dx dont make fuun of meee
[21:07] elephanteats: IDK HOW TO SPELL HER ******** NAME
[21:07] PHUUUCK faacee: LOOOOOOOOOOL
[21:08] elephanteats: how do u spell it?
[21:08] PHUUUCK faacee: isabeau?
[21:08] PHUUUCK faacee: o___o
[21:08] elephanteats: ..o.o wtf? and u pronounce it izabo right?
[21:08] PHUUUCK faacee: pretty much
[21:08] elephanteats: then? wouldnt u think thats how u spell it?
[21:09] PHUUUCK faacee: no
[21:09] PHUUUCK faacee: LMFAO.
[21:09] elephanteats: Dx dont laugh at my inspellingness
[21:09] PHUUUCK faacee: o_____O
[21:10] elephanteats: yeshers i said in spellingness
[21:10] PHUUUCK faacee: LOL.
[21:10] elephanteats: *YAWN* im tired.
[21:10] PHUUUCK faacee: LMAO.
[21:11] elephanteats: imma go to sleo
[21:11] elephanteats: sleep*
[21:11] PHUUUCK faacee: Lates.
[21:12] elephanteats: byeee <33 see u tomorrow xD andd umm umm....ilutiwtku little brother xD
[21:12] PHUUUCK faacee: woah
[21:12] PHUUUCK faacee: ilutitku?
[21:13] elephanteats: my secret code. xP
[21:13] PHUUUCK faacee: I LOVE YOU TOO IN WITH TOO KARE YOU
[21:13] PHUUUCK faacee: what.
[21:13] elephanteats: ??
[21:13] elephanteats: THAT IS NOT WHAT I WROte o.o
[21:13] PHUUUCK faacee: tell me what it means.
[21:13] PHUUUCK faacee: >:3.
[21:14] elephanteats: noope maybee next time.
[21:14] PHUUUCK faacee: :[
[21:15] elephanteats: mmkaays promise tomorrow byee
[21:15] PHUUUCK faacee: byee.



[19:50] elephanteats: sorry i had to eat dinner
[19:50] XxmawrxX: its k
[19:50] elephanteats: sooo what was i sayin?
[19:50] XxmawrxX: you were better?
[19:51] elephanteats: mmhmm. ;D
[19:51] XxmawrxX: lol thas good
[19:51] XxmawrxX: u doing hw?
[19:53] elephanteats: noo im donee
[19:53] elephanteats: why?
[19:53] XxmawrxX: neh, just asking
[19:53] XxmawrxX: some of ur other classmates are still working on theirs haha
[19:58] elephanteats: ohh haha sorry for the late reply
[19:59] XxmawrxX: its k
[19:59] XxmawrxX: im busy doing something anyway haha
[20:00] elephanteats: ohh goood
[20:00] elephanteats: causee i have to do sumthin for my ipod too
[20:00] XxmawrxX: ahhaha we're busy xD
[20:07] elephanteats: YUPPERS
[20:33] elephanteats: hii
[20:33] elephanteats: x)
[20:34] XxmawrxX: yo
[20:34] XxmawrxX: whats up
[20:34] elephanteats: WOOOW took u a while
[20:34] elephanteats: GOODNESS
[20:38] XxmawrxX: srry haha i was working on something
[20:38] elephanteats: what u workin on?
[20:38] elephanteats: ohmyninja can u draw me anime things ;O?
[20:38] Meebo Message: XxmawrxX is offline
[20:38] Meebo Message: XxmawrxX is online
[20:38] elephanteats: ?????
[20:38] XxmawrxX: eck DC
[20:39] elephanteats: ?
[20:39] elephanteats: what?
[20:39] elephanteats: can u draw my little anime doodles ;O?
[20:39] elephanteats: me*
[20:39] XxmawrxX: i cant draw lol xD
[20:39] XxmawrxX: ask kristen
[20:40] elephanteats: LIES
[20:40] XxmawrxX: no really i cant draw
[20:41] elephanteats: fiiine
[20:41] elephanteats: w/e
[20:41] XxmawrxX: >.>
[20:42] elephanteats: hahaha
[20:43] XxmawrxX: r u seriously gonna do that?
[20:43] elephanteats: yesh
[20:43] XxmawrxX: like walk up to a random person and start crying?
[20:43] XxmawrxX: wow
[20:43] XxmawrxX: lol you got guts
[20:43] elephanteats: hahah that randuum person will miraculously be jeannica
[20:44] XxmawrxX: lmao xD
[20:44] elephanteats: mmhmm i can make things happen xD
[20:45] XxmawrxX: hahah
[20:45] XxmawrxX: you go do that
[20:45] XxmawrxX: aww i wanted to visit tomorrow
[20:45] elephanteats: why?
[20:46] XxmawrxX: just cause lol
[20:46] elephanteats: [20:46] PHUUUCK faacee: peepee :3.
[20:46] elephanteats: poo poo ;D
[20:47] elephanteats: lmao
[20:48] XxmawrxX: lol wtf?! xD
[20:48] XxmawrxX: randomness
[20:48] elephanteats: ikr?
[20:49] XxmawrxX: haha
[20:50] elephanteats: Yuppers
[20:50] XxmawrxX: is this from a song?
[20:50] elephanteats: mmhmm
[20:50] XxmawrxX: nicee
[20:51] elephanteats: wait what is?
[20:51] XxmawrxX: the song lyrics thingy
[20:52] elephanteats: my status?
[20:52] XxmawrxX: yea
[20:52] elephanteats: yeahh its from an owl city song why do u ask?
[20:53] XxmawrxX: no reason. i just think the lyrics are nice
[20:53] elephanteats: samee
[20:53] elephanteats: thats why i put it up
[20:54] XxmawrxX: hahaha
[20:54] elephanteats: xD'
[20:54] elephanteats: u wanna know the song?
[20:54] XxmawrxX: sure
[20:55] elephanteats: vanilla twilight by owl city
[20:56] XxmawrxX: ahh okie ill download it later
[20:56] elephanteats: coooool
[21:03] elephanteats: damn it aim crashed for a while'
[21:03] XxmawrxX: ahh so that was what was up with all my disconnecting?
[21:04] elephanteats: idkays
[21:05] XxmawrxX: hahah well at least i know its not my laptop effin up xP
[21:05] elephanteats: yuppers
[21:09] Meebo Message: XxmawrxX is offline
[21:09] Meebo Message: XxmawrxX is online
[21:12] elephanteats: heyy imma go
[21:12] elephanteats: byeee
[21:12] XxmawrxX: oh ok.
[21:12] XxmawrxX: bye
[21:12] elephanteats: ilutiwtku <33 xD
[21:12] XxmawrxX: whoa lol xD
[21:12] XxmawrxX: what does that mean ??
[21:13] elephanteats: my secret code. xP
[21:13] XxmawrxX: hmmm
[21:13] XxmawrxX: i give? x)
[21:14] elephanteats: i love you that i want to kill u
[21:14] elephanteats: HAHHA
[21:14] XxmawrxX: lmao xD
[21:14] elephanteats: insider**
[21:14] XxmawrxX: hahah
[21:14] elephanteats: xD
[21:14] XxmawrxX: well same to you?? i guess? lol without the killing part
[21:15] elephanteats: hahah
[21:15] elephanteats: byeee
[21:15] XxmawrxX: bye





 
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum