Welcome to Gaia! :: View User's Journal | Gaia Journals

 
 

View User's Journal

Neiru's Dream
A little journal that takes place in my dreams, or so I to like think. I'll be writing about anything interesting that happened in my life or just random stuff/doodles. I might often post my art here too.
I slipped....(mango juice)
((Since people told me to write from a coffee's point of view, I will. But I don't like coffee very much, so I'll be writing it from a mango juice's pov.....hahahaha.))


Well, today was a chilly day. I was sitting on a table and taking a test. I needed to get an "A" because, well, it's a health rating. So an "A" means I'll be good to drink, like how you see a restaurant rating on their window. I hope I get all "A"s....


Today was the final day for state-drink-health-ratings, so I was really glad. During PE, we played a nice game of bobaball. I fell. I slipped on the ground and landed near Sodapop (you know who you are). Good thing I used my straw so I didn't fall all the way down. >_>

Oh yes, tomorrow is the day my other drink sibling comes home from college!! YAY. ^___^

--Mango






((Wow. That was kinda hard even though it was short. Considering mango juice doesn't even breathe. >_o Yeah, um, I'll get better at it. Here's a little list of references if it was hard to understand:


State Health Ratings= my state finals in school, today was our last day
Getting an "A"= means that I hope I get "Advanced" on all four subjects
Bobaball= basketball. hehehehehe
Straw= Referring to my hands. I managed to use my hands so I didn't land on the ground =x


Characters:

Sodapop= Ying
Hot Cocoa= Kate
Iced Tea= Devin
Coffee Milk= My sister (sapphirewolf22)
Water= My brother (Uui-chan)



If you want a drink name, please tell me. heart ))






User Comments: [8]
LaCream-Mazoky
Community Member





Wed May 07, 2008 @ 11:53pm


I WANNA BE HOT CHOCOLATE! BECUZ IM HOT AND I LOVE CHOCOLATE! jk jk...im not hot...IM FIERCE!
I WANNA BE HOT COCOA!


Wander and Wonder
Community Member





Thu May 08, 2008 @ 12:13am


hmmm....i wish to be...iced tea. sort of the oppostie of kate...


Neiru
Community Member





Thu May 08, 2008 @ 12:17am


Gotcha. I'll write both of you down. =3


sapphirewolf22
Community Member





Thu May 08, 2008 @ 03:01am


Coffee Milk, please. blaugh I heart Coffee Milk... that or Strawberry Milk Tea... which do you think fits me more?

Oh... and yeah... next time you slip... be careful with falling on your hands... coz you might break your wrist... try to fall on your butt... or kinda "roll" your fall. Neh? Neh? Hahahah... that's what you get for having a sis in the medical field... LOL.

I miss you too. Yay! I wanna be home so bad... and we can watch dramas and I can bug you as much as i want. Yey! By the way, thanks for always supporting me. Arigatou ne, watashi no kawaii imouto. ^^ (thank you, my cute little sister) 3nodding heart 4laugh


LaCream-Mazoky
Community Member





Thu May 08, 2008 @ 03:02am


heeeyy....i asked first. why is The Devil in front of me?


Neiru
Community Member





Thu May 08, 2008 @ 03:04am


yay!~ I think coffee milk suits you more. =3


Lol, Kate, it's in no specific order...but I'll put you ahead then. xd


Wander and Wonder
Community Member





Thu May 08, 2008 @ 03:22am


awww...now that aint fair. but despite how girls are more mature than boys, i wont fight about it. see kate? see??? who's mature now? huh? huh? oh yea, that's right! Me! The devil..i mean Devin xp


LaCream-Mazoky
Community Member





Tue May 20, 2008 @ 11:14pm


go die devin scream evil

twisted <---hey devin, its joo!!! you looks so evil. they even got the horns right


User Comments: [8]
 
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Play with GCash
Play with Platinum